کودکان در دهه کرامت میهمان جُنگ‌های قرآنی حرم رضوی می‌شوند
کد خبر: 3349797
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

کودکان در دهه کرامت میهمان جُنگ‌های قرآنی حرم رضوی می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام دهه کرامت رضوی جُنگ‌های قرآنی ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جنگ‌های قرآنی ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی همزمان با ایام دهه کرامت، پنج‌شنبه و جمعه قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن دارالقرآن الکریم بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

در این جنگ ‌ها برنامه‌هایی همچون سخنرانی با موضوع شخصیت و زندگی امام رضا(ع)، اجرای قصه، برگزاری نمایش، اجرای مسابقه، مدیحه‌سرایی، معماها و دانستنی‌های قرآن با حضور اساتید و کارشناسان مجرب قرآنی اجرایی خواهد شد.

بنابر این گزارش، جنگ‌های قرآنی ویژه افراد 6 تا 14 ساله درنظر گرفته شده که هدف اصلی از برگزاری این جنگ‌ها فراهم کردن محیطی شاد و صمیمی و آماده‌‌سازی و جذب کودکان و نوجوانان به آموزش و فراگیری قرآن و آشنایی با داستان های زندگی ائمه اطهار(ع) است.

یادآور می‌شود، اداره آموزش علوم قرآنی آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوع و مختلفی را به منظور جذب و آموزش کودکان و نوجوانان با آموزه‌ها و مفاهیم دینی در دارالقرآن الکریم این بارگاه منور برگزار می‌کند.

captcha