شهیدان رجایی و باهنر الگوهای ماندگار در نظام جمهوری اسلامی هستند
کد خبر: 3352955
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

شهیدان رجایی و باهنر الگوهای ماندگار در نظام جمهوری اسلامی هستند

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای ماندگار در نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله رمضانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان خادمان حقیقی ملت بودند و این شهدا نام خود را در خدمت‌رسانی به مردم جاودانه کردند.

وی با ارائه این مطلب که شهیدان رجایی و باهنر در طول تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان اسوه و الگوی ماندگار در نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: نام‌گذاری هفته دولت به نام این دو شهید بزرگوار و ویژگی‌های ارزشمند آنها، پیامی به همه خدمت‌گزاران است تا خود را با سیره و سلوک شهید رجایی و باهنر بسنجند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ امنیت، آسایش و رفاه کنونی جامعه را مرهون جان‌فشانی و اخلاص شهیدان دانست و ادامه داد: فداکاری، ایثار و شهادت شهیدان باهنر و رجایی وظیفه سنگینی بر عهده مسئولین گذاشته تا احساس کنند امانت‌دار نظام هستند‌ و با‌ید به وظیفه خود در قبال اسلام و جمهوری اسلامی به نحو احسن عمل کنند.

این مسئول فرهنگی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر افرادی بودند که در نهایت اخلاص و پاکی به عرصه آمدند و خدمت کردند و راه و رسم خدمت خالصانه را به همگان آموختند و حقیقتا الگو و نمونه شدند.

وی ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و دست اندرکاران امورکه به مردم و نظام خدمت می‌کنند گفت: بر عهده گرفتن مسئولیت فرصت مناسبی است که از همه وجود برای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی استفاده شود.

captcha