رفتار مردم ایران در جهت حمایت از مردم فلسطین است
کد خبر: 3353295
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
امام جمعه کاشان:

رفتار مردم ایران در جهت حمایت از مردم فلسطین است

گروه سیاسی: امام جمعه کاشان گفت: رفتار و رویکرد مردم جمهوری اسلامی ایران در جهت حمایت از مردم فلسطین و حزب الله لبنان است .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه کاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان، با بیان اینکه آمریکا به دنبال تاسیس دفتر حفاظت منافع خود در ایران است، اظهارکرد: اوباما گفته است که ایران باید نقش فرزند خوب را برای آمریکا داشته باشد.
وی با اشاره به سخنان اوباما در مورد جداکردن مراجع تقلید از نظام جمهوری اسلامی، افزود: این جمله  نشان دهنده اهمیت نقش مراجع می باشد، زیرا حمایت مراجع تقلید از نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون موجب اقتدار این  نظام مقدس شده است.
امام جمعه کاشان با بیان اینکه آمریکا به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اوباما نیز این جمله را به زبان آورده، اما وزیر امور خارجه فرانسه گفته است تغییر سیاست ایران بعید می باشد، ولی با نفوذ اقتصادی می شود روی ایران تاثیر گذاشت.
آیت الله نمازی با بیان اینکه رفتار و رویکرد مردم جمهوری اسلامی ایران در جهت حمایت از مردم فلسطین و حزب الله لبنان است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا گفته است که باید این رفتار را تغییر داد .

captcha