آغاز اکران فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در سینماهای تبریز
کد خبر: 3353900
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
میلانی خبرداد:

آغاز اکران فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در سینماهای تبریز

گروه هنر: رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در سینما ۲۹ بهمن تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حسن میلانی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: انتظار برای دیدن فیلم «محمد رسول الله (ص)» و اکران گسترده این فیلم سینمایی از روز جمعه هم زمان با تهران در تبریز نیز آغاز شده است.

وی افزود: تلاش می شود در روزهای آتی سینما انقلاب تبریز نیز به جمع سینماهای اکران‌کننده فیلم «محمد رسول الله(ص)» بپیوندد.

وی با بیان اینکه قیمت بلیت برای این فیلم 50 هزار ریال است، افزود: پیش فروش بلیت‌های این فیلم از طریق سایت سینما تیکت http://www.cinematicket.orgو سایت رسمی فیلم محمد رسول اللهmohammadmovie.com  در دسترس است.   

وی اظهار داشت: این فیلم در پی ارائه تصویری واقعی از پیامبر اسلام است. آنچه در این اثر سینمایی مقابل دیدگان مخاطبان قرار می‌گیرد حضور پرمهر و سرشار از برکت پیامبر اسلام است که هر جا که حضور می‌یافتند مردم را به مهر و دوستی فرامی‌خواندند. در فیلم نشان داده می‌شود که حضرت محمد(ص) از همان کودکی و نوجوانی سرمنشا مهر و دوستی بوده‌اند.

captcha