انتخاب دو دانشجوی نمونه فرهنگی کشوری از دانشگاه علوم پزشکی اهواز
کد خبر: 3360948
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

انتخاب دو دانشجوی نمونه فرهنگی کشوری از دانشگاه علوم پزشکی اهواز

گروه اجتماعی: دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فعال در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و فرهنگی به عنوان دانشجویان نمونه کشوری انتخاب شدند.

مریم کمایی، کارشناس فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: دو دانشجوی این دانشگاه به عنوان دانشجویان نمونه کشوری انتخاب شدند. عصمت شیربیگی و مرتضی نصیری هر دو شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان منتخب کشوری این دانشگاه هستند.

وی بیان کرد: این دانشجویان در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دارای فعالیت بوده و امتیاز لازم را به دست آوردند. در زمینه پژوهشی با ارائه مقالات علمی، در زمینه آموزشی با کسب معدل بالای لازم و در زمینه فرهنگی عضویت در کانون‌های دانشجویی توانستند این عنوان را به خود اختصاص دهند.

کمایی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آیین‌ مهر ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 7 مهر برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: این آیین ابتدا با ادای احترام مسئولان و دانشجویان دانشگاه به شهدای گمنام مدفون در یادمان شهدا آغاز می‌شود و سپس در مجتمع فجر پیگیری خواهد شد. 700 دانشجوی دختر و پسر جدیدالورود در این مراسم حضور خواهند داشت.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hadi
|
-
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۸
0
0
عالی بود احسنت
captcha