ایجاد زمینه مناسب برای شکوفایی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان
کد خبر: 3366817
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
رئیس سازمان دانش آموزی بیان کرد؛

ایجاد زمینه مناسب برای شکوفایی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان

گروه جامعه: حمیدرضا کفاش با شروع سال تحصیلی خطاب به دانش آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه این سازمان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حمیدرضا کفاش رئیس سازمان دانش آموزی همزمان با شروع سال تحصیلی 95-94 خطاب به دانش‌آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه این سازمان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت را به شما دانش آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و از خداوند منان برای شما عزیزان در سال تحصیلی جدید موفقیت و بهروزی مسئلت دارم.

هدف اصلی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز این مرز و بوم و ترسیم چشم اندازهای روشن برای فتح قله های رفیع علم و فناوری می باشد لذا شما بعنوان پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه باید تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مدارس را تحت پوشش قرار داده و بازوان قدرتمندی برای مدیران و مربیان عزیز باشید.

امیدواریم در سال تحصیلی جدید و در سالی که به نام «همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامیده شده، شاهد حضور منسجم و فراگیر دانش آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، در تمامی فعالیت‌های مدرسه اعم از فعالیت‌های اردویی، نماز جماعت، تشکیل کرسی‌های آزاد اندیشی، جُنگ‌های شادی،  حضور فعال در کتابخانه و سایر فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی باشیم.

در این راستا لازم است پرسش مهر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با عنوان «بعد از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها فرصت‌های پیش‌روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت‌ها استفاده کنیم؟» را در دستور کار اصلی خود قرار داده و باشکوهتر از گذشته همه دانش آموزان را برای این رویداد ملی بسیج کنیم.

captcha