قاطعیت کلام رهبری هر قدرتی را به کرنش وا می‌دارد
کد خبر: 3383562
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

قاطعیت کلام رهبری هر قدرتی را به کرنش وا می‌دارد

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت شهرستان زاهدان گفت: قاطعیت کلام رهبری هر قدرتی را به کرنش وا می‌دارد و ایران اسلامی زیر سایه ولایت فقیه از هر گزندی در امان است و تا سایه اقتدار ایشان بر سر امت باشد، هیچ قدرتی به خود اجازه نمی‌دهد به این مملکت اهانت کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌ المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام احمد راهداری، امام جمعه موقت شهرستان زاهدان روز گذشته، 17 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس این شهرستان اقامه شد، گفت: سخنرانی مدبرانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری در خصوص فاجعه منا و عملکرد تأسف‌برانگیز آل‌سعود، سبب شد تا مواضع خصمانه عربستان در قبال حجاج ایرانی تغییر کند.
امام جمعه موقت شهرستان زاهدان بیان کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در زمینه حادثه سرزمین منا فصل‌الخطاب است و اگر مشخص شود که مفقودان ایرانی در عربستان دفن شده‌اند، قطعاً ملت ایران سکوت نخواهند کرد و همان‌طور که ولی فقیه فرمودند، پاسخ ما قاطعانه و سخت خواهد بود.
وی با اشاره به این‌که پشتیبانی از ولایت فقیه مانع رسیدن هرگونه آسیب به مملکت است، افزود: قاطعیت کلام رهبری هر قدرتی را به کرنش وا می‌دارد و ایران اسلامی زیر سایه ولایت فقیه از هر گزندی در امان است و تا سایه اقتدار ایشان بر سر امت باشد، هیچ قدرتی به خود اجازه نمی‌دهد به این مملکت اهانت کند.
راهداری با انتقاد از عملکرد ضد اسلامی رژیم آل‌سعود، اظهار کرد: عربستان آلت دست آمریکا است و از سیاست‌های استکبار در منطقه حمایت می‌کند، و جای تأسف دارد که برگزاری مراسم باشکوه حج بر عهده دولتی است که جز تفرقه و ناامنی هیچ سودی برای دنیای اسلام ندارد.
امام جمعه موقت زاهدان اظهار کرد: جای تعجب است که آل‌سعود با وجود انجام چنین جنایاتی از سوی یزید، او را امیرالمؤمنین می‌خوانند؛ در حالی که کشتار 14 هزار نفر در حره دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

captcha