تجدید و تنظیم 330 فقره سند اجاره اموال وقفی در بانه
کد خبر: 3390601
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

تجدید و تنظیم 330 فقره سند اجاره اموال وقفی در بانه

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه از تنظیم و تجدید 330 فقره اجاره نامه طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

جمشید القاسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از تنظیم و تجدید 330 فقره اجاره نامه اموال وقفی طی سال جاری در این شهرستان خبر دادو اظهار کرد: تاکنون تعداد 330 فقره اسناد اجاره جهت رقبات شهرستان بانه تجدید و تنظیم شده است 
وی با اشاره به تحقق صد در صدی  افزود: باعنایت به تعداد 547 فقره مصوب سالانه این شهرستان این تعداد نشان از تحقق صد درصدی تعداد اسناد اجاره است.
القاسی حفظ موقوفات و بروز رسانی اجارات را از اولویت‌های اوقاف بانه دانست و یادآور شد: با بروز رسانی اجاره‌نامه موقوفات و احقاق حق و حقوق موقوفات میر اجرا امینانه و بهتر نیت واقفان خیر اندیش هموار تر و خدمات وقف به جامعه چندین برابر خواهد شد.
وی با بیان اهمیت وقف بیان کرد: توجه به حق و حقوق مردم و رعایت مسائل شرعی و پرداخت وجه شرعی وقف موجب برکت در اموال و زندگی می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه با اعلام اینکه کار خیر در هر زمینه‌ای که انجام شود، نیک و پسندیده است، یادآور شد: واقفان از برگزیدگان و سرآمدان جامعه‌اند و از نظر معنوی و عبادی، به درجه‌ای از رشد رسیده‌اند که می‌توانند در جامعه خویش اثرگذار باشند.

captcha