هنرمندان در کمپین حمایت از قربانیان منا ثبت‌نام کنند
کد خبر: 3421655
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
میلانی خواستار شد:

هنرمندان در کمپین حمایت از قربانیان منا ثبت‌نام کنند

گروه اجتماعی: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از تمامی هنرمندان استان درخواست کرد تا در کمپین حمایت از قربانیان منا ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حسن میلانی، رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی امروز، نهم آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه هنری بر این باور است که پیگیری همه‎جانبه حقوق جانباختگان فاجعه منا وظیفه تک تک آحاد جامعه ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: برهمین اساس حوزه هنری بنا به رسالت خود در مواجهه فعال و هنرمندانه با این موضوع تلاش می‎کند تا ضمن تشویق و ترغیب هنرمندان خود به ثبت‎نام در کمپین حمایت از قربانیان منا، در همه رشته‎‏های هنری به خلق آثار در جهت افشای بی‎کفایتی‎های دولت عربستان بپردازند.

وی این اقدام را از یک‎سو گامی در راستای ابراز همدردی با خانواده‎‏های جانباختگان این مراسم و از سوی دیگر ادای دین نسبت به این فاجعه توسط هنرمندان عنوان کرد.

میلانی تأکید کرد: از کلیه هنرمندان و همدردی‌کنندگان با خانواده‌های جانباختگان انتظار می‌رود با شرکت و ثبت‌نام در کمپین حامیان از قربانیان منا به آدرس www.ptm.ir شرکت کنند.

رئیس حوزه هنری استان همچنین از هنرمندان خواست، تا با ترغیب دوستان و آشنایان خود برای ثبت‎نام در این کمپین، در شکل‎‏گیری و توسعه این جریان مردمی اقدامات تبلیغی مناسبی را انجام دهند.

captcha