ربات قرآن تولید شد + لینک استفاده از ربات
کد خبر: 3456164
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

ربات قرآن تولید شد + لینک استفاده از ربات

گروه فضای مجازی: ربات قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ربات قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در فضای مجازی و دسترسی آسان و سریع به منابع فرهنگ اصیل اسلامی، ربات «قرآن همراه» (@SabahamrahRobot) برای کاربران شبکه پیام رسان تلگرام رونمایی و آغاز به کار کرد.

امکانات این ربات شامل دسترسی سریع و دلخواه به متن، ترجمه، قرائت، تفسیر، ترجمه صوتی و تفسیر صوتی تمامی آیات قرآن کریم، امکان انجام استخاره به تفکیک جواب کلی، ازدواج و معامله، دسترسی به پیام‌های قرآنی منتشرشده، دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از تصاویر هنری قرآنی و مناسبتی، امکان به اشتراک‌گذاری تمامی متون، تصاویر و فایل‌ها، ارسال خودکار(در صورت تمایل) پیام‌های مناسبتی و قرآنی، امکان استفاده به صورت چت شخصی و اضافه کردن به گروه‌های مختلف است.

همچنین برخی منابع در دسترس کاربران شامل ترجمه متنی و صوتی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، تفسیر آیه به آیه برگزیده نمونه، تفسیر صوتی استاد قرائتی و تلاوت ترتیل استاد شهریار پرهیزگار است.

در این ربات امکان دسترسی به ترجمه و تفسیر و قرائت بر اساس آیه مورد نظر فراهم شده است و کاربران می‌توانند به صورت مستقیم و پس از مشاهده آیه مورد نظر خود، به اطلاعات بیشتر مربوط به آن آیه دسترسی داشته باشند.

این ربات در گروه‌های مختلف تنها پیام‌های روزانه ارسال می‌کند و برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای دیگر کاربران، امکانات دیگر در چت شخصی ارائه می‌شوند.

قرآن‌دوستانی که از شبکه اجتماعی تلگرام استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این لینک به استفاده رایگان از این ربات بپردازند.

captcha