ربات تلگرامی شبکه اجتماعی تبیان رونمایی شد
کد خبر: 3456991
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

ربات تلگرامی شبکه اجتماعی تبیان رونمایی شد

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام، از طریق یک ربات هوشمند، به شبکه اجتماعی تبیان متصل شده است و کاربران شبکه اجتماعی با استفاده از این ربات می‌توانند مطالب خود را به سهولت در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبکه اجتماعی تبیان با توجه به استفاده گسترده و رو به رشد نرم‌افزارهای پیام‌رسان و ارتباطی، امکان نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام را از طریق یک ربات هوشمند برای کاربران یکی از پرمخاطب‌ترین این برنامه‌ها اختصاص دهد.

هم اکنون نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام، از طریق یک ربات هوشمند، به شبکه اجتماعی تبیان متصل شده است و کاربران شبکه اجتماعی با استفاده از این ربات می‌توانند مطالب خود را به سهولت در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کنند.

برخی از ویژگی‌های ربات شبکه اجتماعی شامل استفاده سریع و آسان، کاهش زمان مورد نیاز برای انتشار محتوا، فعال‌سازی امن و مطمئن؛ از طریق ارسال پیامک فعال‌سازی برای شماره تلفن همراه تعیین شده کاربر در فرم عضویت، امکان غیرفعال کردن اتصال تلگرام به شبکه اجتماعی در هر زمان، امکان انتشار مطالب متنوع شامل متن، عکس، صوت و فیلم، امکان انتخاب صفحات و گروه‌های مرتبط با کاربر برای تعیین مقصد انتشار مطالب و ارسال پیام تأیید، پس از ثبت شدن مطلب در شبکه اجتماعی تبیان است.

همچنین نحوه فعال‌سازی به این صورت است که کاربران در نرم‌افزار تلگرام (نسخه موبایل و یا نسخه ویندوز) می‌توانند بر روی نشانی https://telegram.me/tebyansocialnetwork_bot
کلیک و گزینه join را انتخاب کنند.
کاربران پس از دریافت پیام می‌توانند نام کاربری خود را وارد و شناسه  کاربری(username) مورد نظر در سایت تبیان را برای ربات شبکه اجتماعی ارسال کنند. پس از چند لحظه، برای شماره تلفن ثبت شده در فرم عضویت کاربر، یک پیامک حاوی کد فعال‌سازی ارسال می‌شود. (بخشی از شماره تلفن درج شده در فرم عضویت نیز به کاربر نمایش داده می‌شود) در صورتی که کاربران پیامک فعال‌سازی را دریافت نکرده باشند، بر روی گزینه «ارسال مجدد کد» کلیک کنند تا مجددا پیامک برای شما ارسال شود.
کاربران پس از ارسال کد فعال‌سازی برای ربات شبکه اجتماعی، پیامی مبنی بر تأیید موفقیت‌آمیز عضویت دریافت خواهند کرد و از این پس، هر مطلبی را که برای این ربات در تلگرام ارسال کنند، در صفحه شخصی شبکه اجتماعی تبیان منتشر خواهد شد.
همچنین برای «تغییر صفحه» و یا «تغییر نام کاربری» می‌تواننداز منوی مربوطه در ربات تلگرام استفاده کنند.

captcha