اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز به کربلا با تخفیف ۳۰۰ هزار تومانی
کد خبر: 3462898
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
روستایی خبر داد:

اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز به کربلا با تخفیف ۳۰۰ هزار تومانی

گروه جامعه: قائم مقام سازمان دانش آموزی از اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز به عتبات عالیات از چهارم بهمن‌ماه سال جاری، خبر داد.

داوود روستایی، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از اعزام 10 هزار دانش‌آموز به عتبات عالیات از چهارم بهمن‌ سال جاری، خبر داد و گفت: کاروان‌های دانش‌آموزی به منظور انس بیشتر با اهل بیت(ع) عازم کربلای معلی می‌شوند.

وی با بیان اینکه پیش از این فقط مربیان به این سفر زیارتی اعزام می‌شدند، اظهار کرد: این کاروان‌ها در سه قالب «دانش‌آموز دختر همراه با مادر»، «دانش آموز پسر همراه با پدر» و «دانش‌آموز به همراه مربی و خانواده» طراحی شده است.

روستایی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در خلال این سفر مذهبی عنوان کرد: تا کنون 10 هزار نفر برای شرکت در این کاروان‌ها ثبت نام کرده‌اند.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از ارائه تخفیف 300 هزار تومانی برای دانش‌آموزان با همکاری سازمان حج و زیارت، شرکت شمسا، بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت، خبر داد و گفت: حدودا هر دانش‌آموزان باید 750 هزار تومان پرداخت کند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا این سفر برای دانش‌آموز و خانواده فشار مالی زیادی به بار نیاورد تا این افراد تمام حواس خود را متوجه زیارت کنند، در این راستا به دنبال اخذ وام‌های یک میلیونی برای دانش‌آموزان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه شرایط خاصی برای ثبت نام وجود ندارد اظهار کرد: مدت سفر این کاروان هفت روز است که برای اسکان با بهترین هتل‌ها هماهنگی شده است.

captcha