بیش از 11 هزار نوآموز از كلاس‌هاي مهدالرضا(ع) آستان قدس بهره‌مند شدند
کد خبر: 3487349
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
در سال 94؛

بیش از 11 هزار نوآموز از كلاس‌هاي مهدالرضا(ع) آستان قدس بهره‌مند شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: 11 هزار و 349 نوآموز در سال گذشته از دوره‌هاي قرآني مهد الرضا(ع) آستان قدس رضوي بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در سال 94، 11 هزار و 349 نوآموز از دوره‌های قرآنی مهد الرضا(ع) آستان قدس رضوی بهره‌مند شدند.
بر اساس این گزارش، كلاس‌های مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی در 36 شهرستان فعاليت دارد که در سال گذشته، پنج هزار و 732 فراگير دختر و پنج هزار و 617 فراگير پسر در اين كلاس‌ها حضور يافتند.
سال گذشته، 438 كلاس مهدالرضا(ع) در مساجد و حسينيه‌های سطح شهر مشهد و شهرستان‌های داراي نمايندگی آستان قدس رضوی برگزار شد که در اين ايام، 278 كلاس با طرح  رايگان در مشهد، 112 كلاس با طرح رايگان و 48 كلاس با طرح مستقل در شهرستان‌ها برگزار شده است.
این گزارش می‌افزاید: 306 مربی به صورت يك روز در ميان، روزی دو ساعت با آستان قدس رضوی همكاری داشتند که فراگيران قرآنی در اين كلاس‌ها با روخوانی آيات كلام‌الله وحی، امام‌شناسی، حفظ سوره، حفظ آيات، روايات و مفاهيم كاربردی آشنا شده‌اند.
كلاس‌های مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی ويژه كودكان پنج سال تمام برگزار می‌شود که در سال جدید اين دوره‌ از كلاس‌ها از مهر ماه آغاز شده و تا پايان ارديبهشت سال بعد ادامه مي‌يابد.
یادآور می‌شود، كلاس‌های مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از 80 شعبه در سطح شهر مشهد و 58 شعبه در شهرستان‌ها، فعاليت‌های متعددی را در راستای آموزش مفاهيم قرآنی انجام می‌دهد.

captcha