برگزاری دوره تربیت ممتحن قرآن در موسسات قرآنی ارومیه
کد خبر: 3508058
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

برگزاری دوره تربیت ممتحن قرآن در موسسات قرآنی ارومیه

فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان گفت: دوره تربیت ممتحن در دو رشته روخوانی و روانخوانی و پیش دبستان در موسسات قرآنی در ارومیه برگزار می‌شود.

محسن رضایی، مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی گفت: استقبال علاقه‌مندان از این دوره زیاد بوده و محدودیت زمانی خاصی جهت ثبت‌نام وجود ندارد.
وی اظهار کرد: متقاضیان برای شرکت در این دوره که 3.5 ماه طول می کشد، ثبت‌نام نموده و بعد از پایان دوره مدرک معتبر دوره را دریافت می‌نمایند.
رضایی به شرایط لازم برای شرکت در این دوره اشاره کرد و گفت: دارا بودن گواهينامه دوره تربيت معلم قرآن كريم در رشته مربوطه از شرایط ثبت‌نام در این دوره است.
وی در این خصوص ادامه داد: شرایط سنی ثبت‌نام در رشته پیش‌دبستانی زیر 35 سال و روخوانی و روان‌خوانی تا 35 سال می‌توانند ثبت نام کنند.
مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان گفت: طبق مصوبه اعلام شده هزینه ثبت نام در رشته پیش‌دبستانی 140 هزار تومان و  در رشته روخانی روان‌خوانی120 هزار تومان است.
وی افزود: انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان پس از گذراندن این دوره‌ها ضمن آشنایی با اصول علمی روش‌های تدریس بتوانند روش تدريس و آزمون روخوانی و روانخوانی را ارزيابی كنند.

captcha