به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه
خبری «البوابه»، سامسونگ با راهاندازی این کمپین قصد دارد زیبایی و درخشندگی لحظات ماه مبارک رمضان را با عکسهای زیبای دوربینهای این شرکت و انتقال به نسل
آینده به نمایش بگذارد.
فادی ابو شمات، رئیس بازاریابی اتحادیه خردهفروشان در شرکت
سامسونگ گفت: ماه رمضان همواره بین مردم خاورمیانه به عنوان ماه جمعشدن خانوادهها
کنار هم جشن گرفته میشود.
وی افزود: از آنجاییکه دنیای ما
تغییر میکند، میخواهیم با روشهایی این تغییرات را جشن گرفته و به یاد بسپاریم.
ابوشمات تصریح کرد: این کمپین یک کمپین قصهگو است که تمام پیامهای
آنی جنبههای اجتماعی، بازتابی و جشنوارهای ماه مبارک رمضان را گرفته و آن را تبلیغ میکند.
وی عنوان کرد: این کمپین قصد دارد تجارب مختلف را در ماه
رمضان ثبت کرده و با مردم دنیا به اشتراک بگذارد.
تمام مردم خاورمیانه با دنبالکردن هشتگ (#KeepRamadanShining) در شبکههای اجتماعی و به اشتراکگذاشتن عکسهای خود از ماه رمضان میتوانند به این کمپین بپیوندند.