کتاب «زوج‌درمانی به زبان ساده» در مشهد رونمایی شد
کد خبر: 3509364
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

کتاب «زوج‌درمانی به زبان ساده» در مشهد رونمایی شد

گروه اجتماعی: کتاب «زوج‌درمانی به زبان ساده» شامگاه گذشته توسط بخش عفاف و حجاب یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، کتاب «زوج‌درمانی به زبان ساده» شامگاه گذشته، اول تیرماه با حضور اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و حمید صمدی، سرپرست اداره تبلیغ و ترویج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معصومه صاحب‌جمعی، مسئول کمیته عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن و زهرا شیران‌خراسانی و سعیده صدیقی، نویسندگان این اثر حضور داشتند.
...
این کتاب در دو جلد منتشر شده است که جلد نخست آن به قلم سعیده صدیقی، راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترک رضایت‌بخش و حل آسان تعارض‌ها و اختلافات به شمار می‌رود.
همچنین جلد دوم کتاب که توسط زهرا شیران‌خراسانی به رشته تحریر درآمده است، به ارائه راهکارهای عملی جهت ایجاد شادی و نشاط در زندگی مشترک و ارتباط سالم و مؤثر با خانواده‌ها می‌پردازد.
بنابر این گزارش، جلد نخست «زوج‌درمانی به زبان ساده» مشتمل بر چهار فصل «وقتی می‌خواهیم ارتباط بهتر و مؤثرتر داشته باشیم»، «وقتی مشاجره و اخلاق نظر پیش می‌آید»، «می‌خواهم بانویم را بیشتر درک کنم» و «می‌خواهم شوهرم را بیشتر بشناسم» ترتیب داده شده است.
«حفظ شادی و نشاط در زندگی مشترک»، «واکنش در برابر دخالت‌های والدین»، «حفظ رابطه عاشقانه بعد از بچه‌دار شدن» و «مرد خوب، زن خوب» از جمله سرفصل‌های جلد دوم این کتاب به شمار می‌رود.
یادآور می‌شود، کتاب «زوج‌درمانی به زبان ساده» توسط انتشارات «آبان برتر» و در شمارگان هزار و یک نسخه برای نخستین بار در سال 94 به چاپ رسیده است.
captcha