عیدفطر؛ روزی برای گرفتن پاداش/از لغزش به گناه دوری کنیم
کد خبر: 3513322
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

عیدفطر؛ روزی برای گرفتن پاداش/از لغزش به گناه دوری کنیم

گروه سیاسی: امام جمعه موقت یزد گفت: در ماه رمضان با توجه به بخشش گناهان از طرف خداوند متعال باید مواظب باشیم و از لغزش مجدد به گناه دوری کنیم و عید فطر روزی است که خداوند پاداش یک ماه روزه‌داری و عبادت بندگان خودش را می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی، امام جمعه موقت یزد 16 تیرماه در خطبه‌های نماز عیدفطر که در محل مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای آمرزش و طلب مغفرت از خداوند متعال بود و هر کس از این فرصت استفاده کرد، برد نموده است.
وی ادامه داد: خداوند در این ماه عزیز و بویژه در شب‌های قدر  و در صورتی که با خلوص نیت به در خانه‌اش رفته باشیم گناهان ما را بخشیده و کسانی که از فیوضات و معنویات ماه مبارک رمضان استفاده کرده‌اند، ثمره آن به خودشان می‌رسد.
امام جمعه موقت یزد گفت: اکنون که ماه رمضان که ماه برکت و مغفرت و رحمت است به پایان رسیده باید مواظب باشیم که همچنان با دوری از گناه باعث شویم که رحمت و کرم خداوند ادامه داشته باشد و شامل حال همه ما شود.
حجت‌الاسلام ایت‌اللهی اظهار کرد: باید با خدا عهد ببنیدم که بنده خوبی برایش باشیم و در طول سال پیش رو  همواره در راستای کسب رضایت خدا گام برداشته و از محرمات دوری کرده و در اجرای فرامین خداوند و احکام اسلامی تلاش کنیم.
امام جمعه موقت یزد گفت: عید فطر روز بزرگی است که خداوند در این روز ثواب و پاداش یک ماه روزه‌داری و عبادت بندگان خودش را می‌دهد و ان‌شاءالله توانسته باشیم در این ماه و در ادامه سال بندگان خوبی برای خداوند متعال باشیم.
یادآوری می‌شود نماز عیدفطر از ساعت شش و 30 دقیقه صبح امروز چهارشنبه با دعای ندبه آغاز و با حضور اقشار مختلف مردم دارالعباده در مسجد ملا اسماعیل (میعادگاه نماز جمعه یزد) اقامه گردید.
captcha