فراخوان مقاله‌نویسی برای همایش «فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی»
کد خبر: 3518335
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

فراخوان مقاله‌نویسی برای همایش «فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی»

گروه فضای مجازی: همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی با رویکرد پیشگیری و ارتقای سلامت با هدف ارائه آخرین یافته‌های علمی، پژوهشی و مشارکت فعال در چرخه تولید دانش فنی و نهادهای تصمیم‌ساز برگزار می‌شود.

تمدید فراخوان مقاله‌نویسی برای همایش ملی فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بنیاد پیشگیری دنیای آینده و سازمان بهزیستی کشور به همراه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در گستره فضای مجازی با هدف ارائه آخرین یافته‌های علمی، پژوهشی و مطالعات مربوط با رویکرد پیشگیری و ارتقای سلامت، همایشی برگزار می‌کنند.

دبیرخانه همایش از اندیشمندان دانشگاهی، حوزوی، آموزش و پرورش و افراد صاحب قلم جهت تولید محتوا و ارائه مقالات مطابق با اصول علمی و مرتبط با‌ اهداف و محورهای همایش دعوت به حضور در این همایش می‌کند.

محورهای همایش شامل فضای مجازی و مربیان در پیشگیری از آسیب‌ها، فضای مجازی و تبعات روانی و اجتماعی، فضای مجازی هویت‌یابی و فرهنگ‌پذیری، روابط بین نسلی و فضای مجازی، فضای مجازی و نهاد خانواده، زنان و فضای مجازی، مدل‌های مداخله در ارتقای امنیت و بهره‌وری در فضای مجازی، فنون و رویکردهای تحقیقی در فضای مجازی، سواد دیجیتال و فضای مجازی و سیاست‌گذاری در فضای مجازی است.

دبیر علمی این همایش مجید رضازاده و دبیر اجرایی همایش، ابراهیم نیک‌آیین است. همچنین مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۱۵ مردادماه و مهلت ارسال اصل مقالات  ۱۵ شهریورماه است.

علاقمندان می توانند برای ثبت چکیده مقالات خود به وب‌سایت همایش به این آدرس مراجعه کنند. همچنین زمان برگزاری همایش، آبان ماه در تهران خواهد بود.

مقالات پذیرفته شده، پس از ارسال کامل مقاله به همایش و عبور از مراحل داوری، در گزیده مقالات همایش به صورت کتاب با شابک یا در مجلات علمی تخصصی منتشر خواهد شد.
captcha