برگزاری دوره تخصصی قرآن کریم در استان قزوین
کد خبر: 3521183
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
در 23مردادماه برگزار می‌شود؛

برگزاری دوره تخصصی قرآن کریم در استان قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن استان قزوین گفت: دوره‌ی تخصصی قرآن کریم از 23مردادماه سال جاری در بخش آقایان در استان قزوین برگزار خواهد شد.

جواد قلی پور مسئول دارالقرآن استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: طرح استعدادیابی قرآن کریم از 3 سال پیش در کشور اجرا می‌شد و تا سال گذشته  این طرح در تهران برگزار و افراد از همه‌ی استان‌ها برای شرکت در این طرح به پایتخت می‌رفتند و این در حالی است که امسال این طرح به‌صورت مجزا در هر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در استان قزوین 220نفر در رده‌ی سنی 10تا 18سال ثبت‌نام کردند که از این تعداد 120نفر در آزمون شرکت کردند و بقیه در آزمون حضور نداشتند که البته امکان شرکت مجدد در آزمون تا قبل از برگزاری دوره وجود دارد.

قلی پور خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده باید معدل بالای 18داشته باشند و تسلط کافی به روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، صوت و قرائت تقلیدی از اساتید مصری را داشته باشند.

مسئول دارالقرآن استان قزوین اعلام کرد: دوره‌ی تخصصی قرآن کریم از 23 مردادماه با ظرفیت 60نفر در بخش آقایان به مدت 250ساعت در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.
captcha