ارسال 400 اثر به جشنواره «نذر شعر»
کد خبر: 3521319
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

ارسال 400 اثر به جشنواره «نذر شعر»

گروه ادب: دبیر اجرایی دومین جشنواره ادبی «نذر شعر» از ارسال بیش از 400 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص)، اکبر بختیاری با اشاره به استقبال شاعران و علاقه‌مندان به ادبیات دینی از جشنواره ادبی نذر شعر گفت: به فاصله چند روز پس از اعلام فراخوان دومین جشنواره ادبی نذر شعر، آثار زیادی از شهرهای مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و تاکنون شمار آثار ارسالی به بیش از 400 اثر رسیده است. 
وی اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت دهه کرامت و با هدف ترویج و احیای شعر آیینی و تجلیل از مقام شامخ اهل بیت(ع) به زبان فاخر شعر برگزار و در اختتامیه آن از شاعران آیینی برگزیده تجلیل می‌شود.
بختیاری افزود: از تمامی دوستداران اهل بیت(ع) دعوت می‌شود اشعاری که در ستایش حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) سروده‌اند را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود.
رئیس فرهنگسرای خاتم(ص) گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ادبی نذر شعر می‌توانند با موضوع بزرگداشت مقام والای حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) آثار خود را تا 24 مردادماه در قالب اشعار به صورت آزاد از طریق ارسال به ایمیل  farhangsarayekhatam@yahoo.com یا مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir یا مراجعه حضوری و یا تماس با شماره 66207068 ارائه کنند.
به گفته وی آثار ارسالی به این جشنواره تا 24 مرداد تجمیع و پس از داوری در مراسم اختتامیه با اعلام قبلی و با حضور اکثریت شعرا برگزار و به نفرات اول تا هشتم این جشنواره نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
شایان ذکر است مجموعه اشعار برگزیده نخستین دوره جشنواره ادبی نذر شعر در سه بخش سنتی، شعر نو و شعر کودک در خردادماه امسال به چاپ رسید و در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر شهر تهران رونمایی شد. نخستین جشنواره ادبی نذر شعر سال گذشته همزمان با زادروز ولادت حضرت امام رضا(ع) با داوری بیش از 600 اثر و معرفی و تقدیر از 23 شاعر برگزیده رضوی از سراسر کشور برگزار شد و عمده اشعار ارسالی به دبیرخانه جشنواره نیز از استان‌ها و شهرستان‌ها بود.
دبیرخانه دومین جشنواره ادبی نذر شعر در فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی یافت‌آباد، خیابان حیدری جنوبی، خیابان شهید پژاند واقع شده است و مهلت ارسال آثار تا 24 مرداد خواهد بود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.
captcha