کانون‌های مساجد خدابنده محفل انس با قرآن برگزار کردند
کد خبر: 3522890
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
برجی:

کانون‌های مساجد خدابنده محفل انس با قرآن برگزار کردند

گروه اجتماعی: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: در گرامیداشت دهه کرامت، کانون‌های مساجد خدابنده برنامه‌های متنوعی از جمله محافل انس با قرآن برگزار کردند.

محمد برجی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: تبیین سیره زندگی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، برگزاری برنامه جشن و سخنرانی و برپایی محافل انس با قرآن کریم از برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه کرامت امسال بودند که با استقبال خوب شهروندان روبه‌رو شد.

برجی با اشاره به فعالیت 80 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان خدابنده، تصریح کرد: کانون‌های مساجد در راستای بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در بصیرت‌افزایی جوانان فعالیت دارند و علاوه بر آن غنی‌سازی اوقات فراغت و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر اهداف تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف از جمله روخوانی، روانخوانی، تفسیر و مفاهیم توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تربیت نوجوانان بر اساس تعالیم اسلامی می‌تواند نقش مهمی در سعادت و توسعه دینی جامعه داشته باشد.

captcha