اجرای طرح‌های مشترک دینی با همکاری شبکه هدهد و آپارات
کد خبر: 3528447
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

اجرای طرح‌های مشترک دینی با همکاری شبکه هدهد و آپارات

گروه هنر: شبکه جهانی هدهد تنها و اولین شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و از طریق ماهواره فعالیت می کند و قرار است طرح های مشترکی را با سایت آپارات اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)از قم شبکه هدهد که در این چند سال تولیدات بسیار کثیری در حوزه کودک و نوجوان داشته و بر اساس آمارهای رسمی توانسته بینندگان زیادی را جذب کند؛در راستای ترویج آموزه های اسلامی  به تازگی فعالیت‌های جنبی بسیاری را آغاز کرده است و تنها به تولید برنامه و پخش از شبکه اکتفا نکرده است.حضور قوی در فضای مجازی،مشارکت و هم افزایی با مجموعه های رسانه ای و... در جهت ترویج آموزه های اسلامی از جمله اقدامات این شبکه است.
این شبکه طرح هایی همچون جذب گزارشگر،مجری و... را نیز به صورت مداوم اجرایی می کند و در این راستا مسابقات مختلفی متناسب با ماه ها و فصل ها برگزار کرده است.
بر همین اساس،از امروز همکاری مشترک شبکه هدهد و شبکه اجتماعی آپارات کلید خورد. «آپارات» یکی از موفق‌ترین برندهای فضای مجازی در ایران است. سایتی که توانسته است رکورد بازدید ۴ میلیون ویدئو در روز را به نام خودش ثبت کند. 
آپارات کودک(بخش ویژه کودکان در مجموعه آپارات)از امروز لوگو و کلیپ های هدهد را به خود اضافه کرد و در دسترس مخاطبان قرار داد.
بر اساس اعلام شبکه هدهد،به زودی پروژه های مشترک و عظیمی با مجموعه آپارات آغاز خواهد شد.
captcha