درخشش دو دانشجوی قزوینی در جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه‌های آزاد کشور
کد خبر: 3531865
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

درخشش دو دانشجوی قزوینی در جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه‌های آزاد کشور

گروه اجتماعی: با اعلام نتایج جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، دو دانشجوی قزوینی بین نفرات برتر این جشنواره قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اختتامیه جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف در همدان برگزار شد که گروه اعزامی استان قزوین موفق به کسب ۲ مقام در این جشنواره شد.
این جشنواره ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان برگزار و در مجموع 9000 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در مدت دو ماه از سوی هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.
بر این اساس، از دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، مهدیه صادق‌پور از دانشگاه آزاد تاکستان در رشته خط نستعلیق حائز رتبه اول شد و محمدرضا رحیم‌نژاد از دانشگاه آزاد قزوین نیز در رشته فیلم‌نامه نویسی رتبه دوم جشنواره را به‌دست آورد.
گفتنی است، این جشنواره در ۳ بخش هنرهای دینی، ادبیات دینی و پژوهش‌های قرآنی و فرهنگی و در  رشته‌های خوشنویسی، تذهیب، نقاشی، نقاشی خط، سیاه قلم، مشبک، معرق، قالی بافی، عکس، طراحی، پوستر، شعر، داستان، فیلمنامه، فیلم کوتاه، پویانمایی، نماهنگ، پایان نامه، تحقیق، وبلاگ نویسی و نرم افزار برگزار شد.
captcha