شعار «مرگ بر آمریكا» ریشه در اعتقادات مردم ایران دارد
کد خبر: 3543000
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
امیری‌نژاد:

شعار «مرگ بر آمریكا» ریشه در اعتقادات مردم ایران دارد

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینكه مردم ایران آگاهانه و از شعور بالا و فهم و بصیرت دقیق و در پاسخ به قانون شکنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آمریکا شعار مرگ بر آمریكا را سر می‌دهند، گفت: این شعار ریشه در اعتقادات ملت ایران دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 12 آبان در كرسی آزاداندیشی كه به‌مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استكبار جهانی در دانشكده خبر شیراز برگزار شد، گفت:‌ تا زمانی كه جوانان و دانشجویان ما چیستی و چرایی وقایع روز 13 آبان را فهم و درك نكرده باشند، نمی‌توانند حمایت‌های درست را از این وقایع تاریخی داشته باشند.
وی با تأكید بر اهمیت بازدید دانشجویان از لانه جاسوسی گفت: ابتدا باید با مطالعه دقیق از سیر تاریخی تحولات سیاسی ایران و اتفاق بزرگ 13 آبان آگاهی یافت تا بتوان حیله‌ها و دسیسه‌های آمریكا را مشاهده كنیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به فرمایشات امام راحل درباره 13 آبان گفت: امام خمینی(ره)  در پیامی، تسخیر لانه جاسوسی آمریكا را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیدند چرا که این مهم به همگان در غرب و شرق عالم ثابت کرد انقلابیون ایران هیچ ترس و واهمه‌ای در برخورد با سران ظالم و زورگوی استکبار جهانی ندارند .
امیری‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل و خارج از كشور به دنبال این هستند که شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را کم‌رنگ کنند، گفت: مردم ایران آگاهانه و از شعور بالا و فهم و بصیرت دقیق و در پاسخ به قانون شکنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آمریکا این شعار را سر می‌دهند .
وی تأكید كرد: شعار مرگ بر آمریکا ریشه در اعتقادات مردم ایران دارد و جا دارد مثل همیشه محکم‌تراز قبل توسط همه مردم بالاخص دانشجویان هوشیار و بیدار با صدای رسا گفته شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس بیان كرد: امروز دانشجویان ما باید با اشراف كامل از وقایع اطراف با قلم خود یاد و خاطره امام راحل و رزمندگان را در دل مردم و جامعه زنده نگه دارند.
امیری‌نژاد در ادامه در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه باید حق و حقوق ایران از مجامع قانونی بین‌الملل گرفته شود، بیان کرد: کدام مجمع قانونی بین‌المللی وجود دارد و این‌ها قوانینی است كه خودشان برای خودشان ساخته‌اند، کدام قانون بین‌المللی است که صدای کمک کودکان یمنی را نمی‌شنود.
وی اضافه کرد : زمانی که کشور ایران با 86 کشور جهان با حمايت و پشتوانه سران استكبار در دوران دفاع مقدس مشغول جنگ بود، این مجمع‌های بین‌المللی و قوانینشان در کجا حضور داشتند و کدام فریاد کمک ما را لبیک گفتند.
captcha