مفاد دعای عهد راهنمای وظایف شیعیان نسبت به امام زمان(عج) است
کد خبر: 3544765
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
فیض:

مفاد دعای عهد راهنمای وظایف شیعیان نسبت به امام زمان(عج) است

گروه اجتماعی: دبیر همایش سراسری مهدویت بر لزوم تلاش همه شیعیان جهت زمینه‌سازی ظهور در همه ابعاد تأکید کرد و گفت: مفاد دعای عهد راهنمای وظایف شیعیان نسبت به امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، مهدی فیض، دبیر همایش سراسری مهدویت با محوریت نقش امام حسین در امر ظهور امروز 19 آبان در دانشگاه پردیس فارابی در قم گفت: شیعیان امر به قرائت دعای عهد شده‎اند که اگر به مفاد این بیعت دقت کنند معارف بسیار عمیقی را درخواهند یافت که در زندگی و شناخت وظایف خود نسبت به حضرت تعیین کننده است.
وی افزود: در تجدید بیعت با امام زمان(عج) بیان می کنیم که خداوندا من را در راستای اهداف حضرت قرار بده و مرا به گونه‎ای قرار ده که برای رفع حاجت‎های حضرت شتاب کنم؛ این مسایل درخواست و تعهدی است که باید به آن التزام داشته باشیم.
وی بیان کرد: اگر کسی روز خود را با این قول‎ها آغاز کند رفتارهای روزمره خود را رنگ وبوی مهدوی می‎بخشد؛ اگر فعالیت فرهنگی انجام می‌شود نیز باید رد همین راستا باشد.
فیض بیان کرد: همه رفتارهای ما می‎تواند رنگ و بوی مهدوی به خود بگیرد و باید تلاش‎های ما در عرصه زمینه سازی ظهور و فرج حضرت باشد زیرا نجات مستضعفین عالم راهی جز ظهور امام(عج) نخواهد داشت.
captcha