برگزاری مسابقه حفظ زیارت عاشورا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کد خبر: 3554577
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

برگزاری مسابقه حفظ زیارت عاشورا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

گروه فرهنگی: امتحان کتبی حفظ زیارت عاشورا با حضور 30 نفر از دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، علی حسین فضیلت‌فرد،  مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، 28 آذرماه اظهار کرد: آزمون کتبی حفظ زیارت عاشورا به همراه ترجمه با حضور 30 نفر از دانشجویان در دو سطح حفظ و ترجمه در محل پردیس آموزشی برگزار شد.
وی هدف از برگزاری چنین مسابقه‌ای را آشنایی و انس بیشتر دانشجویان با سیره عملی ائمه اطهار(ع) و پیدایش روحیه ظلم ستیزی و دوری از انحرافات و بصیرت افزایی دانست.
مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اهمیت خواندن زیارت عاشورا در احادیث و روایات دینی، اضافه کرد: این زیارت شریف به سبب آثار سازنده فردی و اجتماعی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه و نشانه گرفتن خط انحراف از اهمیت والایی برخوردار است.
فضیلت‌فرد افزود: سؤالات این آزمون به‌صورت تستی و تشریحی ارائه شد و در پایان از برگزیدگان تقدیر می‌شود.
یادآور می‌شود، مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ غنی قرآن کریم و آشنایی با سیره معصومین(ع) در طول سال اقدام به برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی می‌کند که مورد استقبال دانشجویان، اساتید و کارکنان قرار می‌گیرد.
captcha