برگزاری اردوی آموزشی استعدادهای برتر قرآنی قزوین
کد خبر: 3558023
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

برگزاری اردوی آموزشی استعدادهای برتر قرآنی قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری دومین اردوی آموزشی طرح پرورش استعدادهای برتر قرآنی استان قزوین در سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور خبر داد.

جواد قلی پور مسئول دارالقرآن‌الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین اظهار کرد: دومین اردوی طرح پرورش استعدادهای برتر قرآنی استان قزوین ویژه نوجوانان پسر ۱۰ تا ۱۸ سال، با محتوای آموزشی طی روزهای نهم و دهم دی ماه در سازمان دارالقرآن‌الکریم، گسترده‌ترین و تخصصی‌ترین شبکه تشکیلات قرآنی کشور برگزار شد.
وی افزود: در این اردوی آموزشی، کارگاه‌های فوق تخصصی با موضوع سبک زندگی، تجوید، صوت و لحن با تدریس اساتید برجسته قرآنی کشور همچون قره شیخلو، یاراحمدی و سلمانیان برگزار شد.
مسئول دارالقرآن‌الکریم عنوان کرد: کلاس‌های ثابت هفتگی‌ این دوره قرآنی نیز در روزهای جمعه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ در محل اداره کل تبلیغات قزوین برگزار می‌شود که در ادامه کلاس‌ها با آموزش حفظ توسط سعید علی‌اکبری و لحن توسط محمد فضلعلی پیگیری خواهد شد.
قلی پور با اشاره به اینکه استعداد یابی این 165 نفر از تیرماه آغاز شده است، گفت: اولین دوره این طرح در استان تهران برگزار شد که از دومین دوره، استان قزوین به صورت مستقل عمل می‌کند.
مسئول دارالقرآن‌الکریم با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره و اردوهای آموزشی، ارتقای سطح علمی و معنوی قرآن‌آموزان بوده است، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا افراد به صورت معنا محور به آموزش قرآن بپردازند تا به این ترتیب سبک زندگی قرآنی در جامعه جاری شود.
وی در پایان افزود: با توجه به مدت شش ماهه این طرح، دوره اول طرح در اواخر بهمن ماه پایان یافته و دوره‌های بعدی نیز در سال آتی برگزار می‌شود.
captcha