آیت‎الله شرعی در خدمت به نظام اسلامی پیشگام بود
کد خبر: 3558720
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

آیت‎الله شرعی در خدمت به نظام اسلامی پیشگام بود

گروه اجتماعی: عضو مجلس خبرگان رهبری آیت‎الله شرعی(ره) خدمت گذاری خدوم برای نظام و انقلاب اسلامی و حوزه و عرصه دین دانست.

آیت‎الله حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، با اشاره به خدمات ماندگار آیت‏‎الله شرعی در عرصه‎های مختلف گفت: مرحوم آیت‎الله شرعی از کسانی بود که مصداق کامل عاشق سعیدا و مات سعیدا بود؛ انسان‎هایی که این چنین در جامعه نقش‌آفرین هستند نام و یادشان هیچ‌گاه از خاطره‏‌ها نمی‎‌رود.
وی افزود: مرحوم آیت‎الله شرعی پیش از پیروزی انقلاب نقش کلیدی در هدایت مبارزات و برنامه‎‌ریزی‎های انقلابیون داشت.
مدیر سابق حوزه‎های علمیه بیان کرد: ایشان در طول مبارزات انقلابی همیشه زیر سایه رهبری امام راحل حضور داشت و فعالیت‎های خود را تحت امر امام تنظیم و عملیاتی می‎کرد؛ بنده به شخصه همیشه شاهد تلاش خستگی ناپذیر ایشان در عرصه‎های انقلابی بودم.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب نیز ایشان همیشه نقش‌آفرین بود و برنامه‌ریزی بسیار دقیق و جالبی در امور مختلف داشت؛ ایشان در آغاز پیروزی انقلاب و در حالی که شرایط به کلی عوض شده بود و جامعه اسلامی نیازمند افراد کارکشته و قوی بود نیز همیشه در سامان‌دهی امور به بهترین شکل عمل می‏‌کرد.
وی گفت: آیت‎الله شرعی یکی از چهره‎های بارز انقلاب و کشور بود که نه تنها مردم قم بلکه مردم کل کشور از عنایت‎ها و خدمات وی در عرصه‎های مختلف منتفع شدند.
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه یادآورشد: یکی از کارکردهای ماندگار ایشان تاسیس حوزه علمیه خواهران بود که از روزی که این حوزه ایجاد شد خدمات ماندگاری در عرصه توسعه و رشد این حوزه مبارک در کشور و جهان داشته است.

captcha