سومین دوره مسابقات قرآنی کانون امام سجاد(ع) دزفول برگزار می‌شود
کد خبر: 3565480
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

سومین دوره مسابقات قرآنی کانون امام سجاد(ع) دزفول برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین دوره مسابقات قرآنی در سه بخش کودک، نوجوان، جوانان و بزرگسالان از سوی کانون فرهنگی ـ هنری امام سجاد(ع) شهرک خیبر شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

نعمت‌ حمدی، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری امام سجاد(ع) شهرک خیبر شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن در این کانون خبر داد.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه شهرستان‌های دزفول و شوش تدوین شده است، افزود: بر حضور روستائیان این شهرستان‌ها نیز توجه بسیاری شده است. ثبت‌نام در این مسابقات آغاز شده است و تا اول اسفندماه ادامه خواهد یافت.

حمدی با بیان اینکه سومین دوره از مسابقات قرآنی کانون امام سجاد(ع) در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق و در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد، گفت: دختران و پسران شهرستان‌های دزفول و شوش می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. همچنین شرکت در این مسابقات رایگان است.

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری امام سجاد(ع) شهرک خیبر شهرستان دزفول افزود: این مسابقات 19 اسفندماه در مسجد امام زین‌العابدین(ع) شهرک خیبر شهرستان دزفول برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های دزفول و شوش و همچنین قسمت امور مساجد ادارات ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان‌های مذکور مراجعه کنند.

captcha