برگزیدگان جایزه ایثار و رسانه معرفی و تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3573876
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

برگزیدگان جایزه ایثار و رسانه معرفی و تجلیل می‌شوند

گروه جامعه: برندگان نهایی نخستین جایزه ایثار و رسانه فردا، 26 بهمن‌ماه، طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه جایزه ایثار و رسانه طی اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه برندگان نهایی این جایزه از بین 321 روزنامه‌نگار، 70 عکاس و  120 رسانه انتخاب شده‌اند اعلام کرد: آئین اختتامیه این جایزه فردا، 26 بهمن‌ماه، ساعت هشت برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از فعالان عرصه ایثار و رسانه برگزار می‌شود. مجموعا 23 جایزه و دو تقدیر برای اولین دوره این جایزه در نظر گرفته شده است.

هدف این جایزه که در دو محور «جهاد و شهادت» و «ایثار اجتماعی» و دو بخش سراسری و استانی برگزار می‌شود، تمرکز بخشی برای پرداختن بیشتر به مفاهیم و مصادیق ایثار، شهادت و فداکاری و احیا و اشاعه این فرهنگ شریف در سطحی گسترده و انتقال آن به نسل‌های بعدی عنوان شده که توسط انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس با همکاری خانه فرهنگ و ایثار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
captcha