فعالیت بیش از ۳۰۰ رابط خواهر در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3603031
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
حجت‌الاسلام یوسفی خبرداد:

فعالیت بیش از ۳۰۰ رابط خواهر در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ۴۰۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان ایجادشده است گفت: هم‌اکنون ۳۳۰ رابط خواهر در کانون‌های مساجد استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در همایش بزرگ زنان مسجدی که در سالن مهر فرهنگ و ارشاد شهرستان شهرکرد برگزار شد، با تبریک سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: جا دارد درود و سلام بر شهیدان بفرستیم که در چنین روزی با تقدیم جان خود خرمشهر را از حضور بعثی‌ها پاک‌سازی کردند.
وی با اشاره به آیاتی از سوره آل عمران، نصرت الهی را عامل پیروزی رزمندگان کشور در دفاع مقدس دانست و گفت: بر اساس آیات این سوره مبارکه و همچنین فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، عامل اصلی پیروزی رزمندگان کشور قدرت ایمان و امدادهای الهی بود. 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه امور بانوان کانون‌های مساجد این استان افزود: هم‌اکنون از 407 کانون فعال در استان، 330 رابط خواهر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
 حجت‌الاسلام یوسفی ادامه داد: تشکیل 20 هسته پژوهشی، راه‌اندازی 11 وبلاگ، نه نشریه، شرکت خواهران در جشنواره قرآنی، شرکت در طرح تفسیر قرآن کریم و حضور گسترده در برنامه‌های طرح اوقات فراغت بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه خواهران است.
 وی افزود: شرکت در دوره اندیشه‌های آسمانی، برگزاری اردوهای زیارتی، اجرای بیش از 40 کارگاه آموزشی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری بیش از 800 نشست بصیرت افزایی و حلقه‌های تربیتی و برگزاری مراسم ها و سخنرانی‌های متعدد و برگزاری جلسات شورای مشورتی از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در این حوزه به شمار می‌رود.
captcha