شب قدر، زمان تعيين مقدرات يكساله است
کد خبر: 3609850
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

شب قدر، زمان تعيين مقدرات يكساله است

گروه معارف: رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج گفت: شب قدر، زمان تعيين مقدرات يكساله است از اين رو در برخی روايات از شب قدر به عنوان اول سال حقيقی ياد شده است.

حجت الاسلام و المسلمين حسين مهديان، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام شهادت امام علی(ع) و ليالی قدر اظهار كرد: بر اساس آموزه‌های اسلام، شب قدر بسيار مهم و با اهميت است و انسان بايد توجهی خاص به آن داشته باشد.
وی افزود: باور و اعتقاد به شب قدر و اصولا وجود قدر، زندگی انسان را به شدت تحت تاثير خود قرار می‌دهد.
اين مسئول گفت: در شب قدر، مقدّرات انسان ها تا سال آینده رقم می‌خورد و البته که انسان خود می‌تواند در این تقدیرات سهیم باشد.
مهديان بیان کرد: فردی که در این شب به دعا و نیایش می‌پردازد و با تفکر و اندیشه و مدد الهی، به تصمیم و عزمی پولادین دست می‌یابد، می‌تواند فصل جدیدی در زندگی خود بیافریند.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج ادامه داد: این فرصت‌ها در تمامی لحظه‌های زندگی وجود دارد، اما در این شب بیشتر است.
مهديان يادآور شد: شب‌های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان مراسم احیای شب‌‌های قدر در امامزادگان و بقاع متبركه شهرستان كرج  با حضور با شکوه مردم روزه‌دار برگزار می‌شود.
captcha