فعالیت 847 کانون فرهنگی در مساجد سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3625613
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

فعالیت 847 کانون فرهنگی در مساجد سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: در استان ما، ۸۴۷ کانون فرهنگی هنری ویژه مساجد وجود دارد که در طول سال و به‌ویژه ایام تعطیلات، فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و هنری بسیاری را برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، امروز در دیدار با امام جمعه زابل، بیان کرد: در استان ما، ۸۴۷ کانون فرهنگی هنری ویژه مساجد وجود دارد که در طول سال و به‌ویژه ایام تعطیلات، فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و هنری بسیاری را برنامه‌ریزی می‌کنند.
وی ادامه داد: ویژه‌برنامه‌هایی که در اوقات فراغت جوانان برگزار می‌شود، علاوه بر غنی بودن و توجه به دین‌مداری، ارزش‌های اسلامی و سبک زندگی اسلامی، متنوع و جذاب است تا افراد بیشتری را جذب کند.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان بیان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت، می‌تواند منجر به پرورش نیروهای متخصص و متعهد برای جامعه ‌شود و تمام تلاش ما این است تا این هدف والا محقق شود.
وی با بیان اینکه مساجد تنها پایگاه‌هایی برای عبادت نیستند، افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توانسته‌اند جوانان بیشتری را به مساجد جذب کنند و آن را تبدیل به یک فرصت بزرگ سازند.
پودینه با اشاره به اینکه ۱۴ پایگاه اختصاصی در مساجد سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است، بیان کرد: آموزش علوم قرآنی، خوشنویسی، کار با رایانه، آموزش زبان انگلیسی و ورزش از جمله برنامه‌های این پایگاه‌ها است.
captcha