فعالیت 1100 کانون فرهنگی در خوزستان/ استاندار و پدر شهید محمد تاج‌بخش تجلیل شدند
کد خبر: 3632944
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

فعالیت 1100 کانون فرهنگی در خوزستان/ استاندار و پدر شهید محمد تاج‌بخش تجلیل شدند

گروه فرهنگی: به‌مناسبت آغاز هفته جهانی مسجد منتخبان کانون‌های مساجد خوزستان با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیدار کردند که در این دیدار غلامرضا شریعتی و پدر شهید مدافع حرم محمد تاجبخش تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز 30 مردادماه همزمان با سالروز جهانی مسجد در مراسم دیدار استاندار با منتخبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان اظهار کرد: برگزاری این نشست فرصت خوبی برای رویارویی و دیدار صمیمانه اعضای کانون‌های مساجد با استاندار است که خود جزء اولین‌های مؤسسان کانون‌های فرهنگی هنری مسجد در شهرستان بهبهان هستند. ما ایشان را از خانواده کانون‌های مساجد می‌دانیم و امیدواریم این جلسه نقطه عطفی در نگاه استاندار به کانون‌های مساجد باشد.

جوروند ضمن تبریک روز جهانی مساجد به خادمان این پایگاه از حضور مدیران کانون‌های مساجد به ویژه پدر شهید محمد تاج‌بخش، شهید مدافع حرم شهرستان گتوند قدردانی کرد.

همچنین حسین براتی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان نیز ضمن تبریک هفته جهانی مسجد گفت: دبیرخانه کانون‌های مساجد بضاعت اندکی به لحاظ مالی و امکانات مادی دارد،‌ اما مسجد و مؤسسات قرآنی ظرفیت بالایی است که خوشبختانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن برخوردار است.

وی اظهار کرد: در سراسر استان یک‌هزار و 100 کانون فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند که از میان آنها 400 کانون مساجد روستایی ما هستند. خوشبختانه با نگاه خوبی که در دولت‌ها به کانون‌های مساجد شده  است؛ فعالیت کانون‌ها از کارهای سنتی و عام عبور کرده و در قالب کانون تخصصی، کانون مصلی و دانشگاه‌ها و خانه‌های دیجیتال به ادامه فعالیت می‌پردازند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی شورای عالی دبیرخانه مساجد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از دست پدر شهید تاج‌بخش به استاندار خوزستان اعطا شد.

همچنین از پدر شهید محمد تاج‌بخش که مدیریت کانون فرهنگی ـ هنری دکتر قیصر امین‌پور را در شهرستان گتوند بر عهده داشت تقدیر شد.

captcha