غدیر، نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3634639
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
عسكری‌فرد:

غدیر، نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوانات با بیان اینکه غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است، بر اهمیت احیا و زنده ‌نگه‌داشتن ارزش‌های دینی به‌ویژه موضوع غدیر تأكید كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام قاسم عسکری‌فرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوانات امروز، 4 شهریورماه در بیان اهمیت برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت، حضور فعال هیئات مذهبی را در مناسبت‌های مختلف لازم و ضروری دانست و گفت: برنامه های دهه امامت و ولایت با موضوع تبلیغ و ترویج واقعه غدیر در راستای تبیین و تعمیق حقیقت این روز بزرگ مسلمانان در این شهرستان با حضور هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی دینی اجرا می‌شود.

وی افزود: باید به شیوه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که جشن‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی توسط تشکل‌های مردمی و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

عسکری‌فرد با بیان اینکه غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: نظام اسلامی ما بر حق است و باید با باور به این حقانیت، به راه خود محکم و استوار ادامه دهیم و در راستای احیا و زنده ‌نگه‌داشتن ارزش‌های دینی به‌ویژه موضوع غدیر اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: حضور هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی در برگزاری جشن‌های هفته ولایت و عید غدیر باعث تنوع برنامه‌ها و استفاده از سلیقه‌های گوناگون در انجام برنامه‌های فرهنگی این دهه می‌شود.

عسکری‌فرد گفت: این برنامه‌ها با توجه به اهمیت و ضرورت نهادینه‌سازی دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیر در جامعه برای تبیین و ترویج استمرار رسالت با امامت و ولایت در بوانات برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوانات تأکید کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه ولایت تنوع، نوآوری و فراگیری باید مدنظر قرار گرفته شود و برنامه‌ها به نحوی برگزار شوند که همه آحاد جامعه بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

captcha