نيروهاي نظامي و انتظامي سربازان واقعي امام زمان (عج) هستند
کد خبر: 3636683
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

نيروهاي نظامي و انتظامي سربازان واقعي امام زمان (عج) هستند

کانون خبرنگاران نبأ: آیت الله ناصری در دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان حفظ امنيت نظام جمهوري اسلامي را بسيار مهم عنوان كرد و خطاب به نيروهاي انتظامي گفت: از شما مي خواهم كه در برقراري امنيت اين كشور كه مملكت امام زمان (عج) است بسيار كوشا باشيد چرا كه هرچقدر در اين زمينه تلاش كنيد بيشتر مورد عنايت حضرت ولي عصر(عج) قرار خواهيد گرفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری ناجا، آيت الله محمد علي ناصري دولت آبادی از اساتید اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان در ديدار  با فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: بحمد الله و به لطف و عنايات امام زمان (عج) و تلاش و مجاهدت نيروهاي سپاه ، ارتش و انتظامي امنيت خوبي در سراسر كشور حاكم است كه مردم بايد قدر اين نعمت بزرگ را بدانند.

وي حفظ امنيت نظام جمهوري اسلامي را بسيار مهم عنوان كرد و خطاب به نيروهاي انتظامي گفت: از شما مي خواهم كه در برقراري امنيت اين كشور كه مملكت امام زمان (عج) است بسيار كوشا باشيد چرا كه هرچقدر در اين زمينه تلاش كنيد بيشتر مورد عنايت حضرت ولي عصر(عج) قرار خواهيد گرفت.

استاد اخلاق و عرفان حوزه علميه اصفهان سعادت نيروهاي نظامي و انتظامي را سرباز واقعي امام زمان (عج) بودن عنوان كرد و گفت: دلسوزي براي نظام و تبعيت از مقام معظم رهبري دو ويژگي است كه باعث عزت پليس ايران در بين مردم شده است.

وي افزود: هر مسئولي كه دغدغه اش حفظ نظام و شئونات اسلام است مطمئن باشد كه خداوند نيز او را حفظ كرده و در دنيا و آخرت به وي عزت مي دهد.

آيت الله ناصري با اشاره به وقوع جنگ هاي داخلي در كشورهاي منطقه گفت: اگر اين وضعيت از مقدمات ظهور باشد وظيفه ما توسل به ائمه اطهار (ع) و تبعيت از مقام معظم رهبري است تا ان شاء الله در اين راه ثابت قدم باشيم و به زودي پرچم اين نظام را به دست مبارك حضرت ولي عصر(عج) بسپاريم.

حفظ مملكت امام زمان (عج)، تبعيت از مقام رهبري، برپا داشتن نمازاول وقت، پياده كردن دستورات الهي، ترك محرمات، كاركردن براي خدا، بنده خدا بودن و چشم از نامحرمان فروبستن از جمله توصيه هاي اين مجتهد و استاد حوزه علميه اصفهان به نيروهاي انتظامي بود.

سردار" مهدی معصوم بيگي"، نيز در اين ديدار وجود علماي بزرگ در اصفهان را نعمتي براي مردم و مسئولان و چراغ راهنما و هدايتگر جامعه عنوان كرد و گفت: راهبرد نيروي انتظامي اين است كه معمولاً خدمت بزرگان و علماي دين مي رسند تا هم از وجود معنوي آنها بهره مند شوند و هم اگر اين عزيزان نظرات خاصي دارند استماع كرده و آنها را دنبال كنند.

وي با اشاره به سختي هاي موجود در ماموريت هاي نيروي انتظامي اظهار داشت: نيروي انتظامي براي اينكه بتواند از اين ماموريت هاي سخت با موفقيت و سربلند بيرون بيايد بايستي زرهي داشته باشد كه او را در برابر آسيب ها و خطرات محافظت كند و اين زره نيز تقوا، مأنوس شدن با قرآن و اهل بيت است.

فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: در اين زمينه برنامه هاي خوبي در دستور كار پليس اصفهان است و برنامه هاي تشويقي براي ترغيب كاركنان به حفظ قرآن كريم، برپايي كلاس هاي بصيرت افزايي و جلسات انس با قرآن با جديت در اين پليس دنبال مي شود.

امیرمحسن سلطان احمدی
captcha