فعالیت ۴۵۰ مؤسسه قرآنی در استان کرمان
کد خبر: 3637558
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
جلالی اعلام کرد:

فعالیت ۴۵۰ مؤسسه قرآنی در استان کرمان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، فعالیت ۴۵۰ مؤسسه قرآنی در استان کرمان را ظرفیتی بی‌نظیر در انجام کار قرآنی دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز شنبه، 11 شهریور در مراسم اختتامیه طرح‌ها وبرنامه‌های قرآنی تابستانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان، فعالیت ۴۵۰ مؤسسه قرآنی در استان کرمان را ظرفیتی بی‌نظیر در انجام کار قرآنی دانست.
 وی افزود: امیدواریم با ساماندهی بیشتر این مؤسسات وخانه‌های قرآنی وحمایت‌های بیشتر مردم ومسئولان افق‌های جدیدی در انجام فعالیت‌های قرآنی استان کرمان ایجاد شود.
حجت‌الاسلام جلالی ضمن تشکر از سرپرست و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان بیان کرد: برگزاری این همایش‌ها را تجلیل از مقام عالی قرآن وتوجه به کسانی دانست که بدون هرگونه چشم داشت مادی برنامه‌های قرآنی وآموزشی را در مؤسسات قرآنی ادامه می دهند.
مدیر کل تبلیغلات اسلامی کرمان از حضور دکتر پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی وریاست کمیسیون اقتصادی مجلس در این مراسم تشکر کرد وحمایت‌های پورابراهیمی را از طرح‌ها وبرنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی کرمان ستودنی خواند.
حجت‌الاسلام جلالی در این مراسم عمل به تعالیم ارزشمند قرآن را ادامه مسیر به سوی سعادت وکمال انسانی عنوان کرد وخواستار توجه بیشتر به این نقشه راه در تمام مراحل زندگی و سطوح جامعه شد.
منبع: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان
captcha