ایران در حال حاضر ام‌القرای جهان اسلام است
کد خبر: 3640381
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
جعفری:

ایران در حال حاضر ام‌القرای جهان اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کوهبنان گفت: باید به خود ببالیم که به‌واسطه نعمت ولایت و رهبری در حال حاضر ایران اسلامی در دنیا از عزت و اقتدار ویژه‌ای برخوردار است و کشور ما ایران در حال حاضر ام‌القرای جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان دیروز یکشنبه، 19 شهریور در جلسه ستاد پنجمین دوره انتخابات شورای هیأت‌های مذهبی این شهرستان که با حضور مسؤولان برگزار شد، گفت: خداوند نعمت‌های فراوانی برای انسان در نظر گرفته که از جمله آن‌ها نعمت ولایت و رهبری است که در عید غدیر خم تکمیل و اطلاع‌رسانی جهانی شد.
وی افزود: خداوند در قرآن کریم بر بحث شکر نعمت‌ها تأکید فراوانی دارد از جمله ان‌ها نعمت ولایت و رهبری است که باید همواره قدردان آن باشیم.
امام جمعه کوهبنان بیان کرد: به برکت نعمت ولایت و امامت انسان‌ها در هر نقطه‌ای از جهان عزت و افتخار کسب کردند و در سایه وحدت و همدلی قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: باید به خود ببالیم که به‌واسطه نعمت ولایت و رهبری در حال حاضر ایران اسلامی در دنیا از عزت و اقتدار ویژه‌ای برخوردار است و کشور ما ایران در حال حاضر ام‌القرای جهان اسلام است.
captcha