آمریکا قصد دارد با افزایش هزینه‌های برجام عایدات ایران از آن را قطع کند
کد خبر: 3642290
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

آمریکا قصد دارد با افزایش هزینه‌های برجام عایدات ایران از آن را قطع کند

گروه سیاسی: امام جمعه خلخال اظهار کرد: آمریکا قصد دارد با افزایش هزینه‌های برجام عایدات ایران از برجام را قطع کند و با اعمال قدرت‌ها و تحریم‌های جدید فشار اقتصادی را برای رسیدن به اهداف مورد نظر اعمال کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال روز گذشته 24شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: آمریکا قصد دارد با افزایش هزینه‌های برجام عایدات ایران از برجام را قطع کند و با اعمال قدرت‌ها و تحریم‌های جدید فشار اقتصادی را برای رسیدن به اهداف مورد نظر اعمال کند.
امام جمعه خلخال افزود: دولتمردان کشور باید مراقب اوضاع باشند و ضمن حفظ مصلحت و عزت نظام اسلامی با حکمت در مقابل توطئه‌های اخیر آمریکا عمل کنند که به همین دلیل نیاز است مردم در این زمینه هوشیاری و آگاهی کاملی داشته باشند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
وی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات امروزی و گسترش آسیب‌های اجتماعی در جهان ناشی از بی‌توجهی به بنیان خانواده دارد و بسیاری از این آسیب‌های اجتماعی ریشه در ترویج فرهنگ غربی در بین روابط اجتماعی مردم دارد که تمامی این موارد باید مورد توجه واقع شود.
رشتبری اظهار کرد: ساده گرفتن ازدواج جوانان از سوی مردم باید مورد توجه واقع شود که حذف تشریفات اضافی در این زمینه و کاهش هزینه‌های اضافی و گزاف و نیز توقعات بیجا می‌تواند این امر را محقق کرده و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.
وی اظهار کرد: تکریم و احترام به بزرگان و بازنشستگان باید به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در راستای ترویج این فرهنگ ادامه یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد دستیابی به جامعه‌ای متعالی و هدفمند باشیم.
captcha