جشنواره قرآنی «مدهامتان» 27 مهر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3648675
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
حجت الاسلام یوسفی:

جشنواره قرآنی «مدهامتان» 27 مهر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» 27 مهرماه جاری در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: جشنواره قرآنی مدها متان یکی از بزرگترین و مهمترین جشنواره‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور است.
وی بابیان اینکه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره قرآنی «مدها متان» است افزود: با برگزاری برنامه های مختلف کانون های فرهنگی هنری در مساجد بیش از 40 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری عضو کانون های فرهنگی هنری و جذب مساجد شدند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دشمن برای دور کردن جوانان از مسجد، اظهار کرد: برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی توسط اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد اهداف دشمن را در جهت دور کردن جوانان و نوجوانان به سمت مسجد نقش بر آب کرده است.
حجت الاسلام یوسفی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را یک دیگر از اهداف برگزاری جشنواره قرآنی «مدها متان» عنوان کرد و گفت: برگزاری هرچه بیشتر فعالیت های قرآنی در مساجد موجب آشنایی مردم با فرهنگ و ترویج قرآنی می شود.
وی خاطرنشان کرد: دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» در بخش های حفظ، قرائت، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن، نهج البلاغه و صحت قرائت اذکار نماز 27 مهرماه جاری در استان برگزار می شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره آمار ثبت نام شدگان در دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» گفت: دوازدهمین جشنواره قرآن «مدها متان» در چهارمحال و بختیاری با حضور بیش از 150 نفر از فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

captcha