انهدام 3 باند بزرگ و بین‌المللی مواد مخدر در آبان‌ماه
کد خبر: 3665316
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷
سالاری اعلام کرد:

انهدام 3 باند بزرگ و بین‌المللی مواد مخدر در آبان‌ماه

گروه اجتماعی: در راستای ضربه به باندهای کلان قاچاق مواد مخدر سه باند بزرگ و بین‌المللی مواد مخدر طی ماه جاری در استان کرمان منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دیروز دوشنبه، 29 آبان گفت: در راستای مبارزه هوشمندانه و هدفمند با قاچاق مواد مخدر و ضربه به سرباندها و عناصر کلیدی توزیع مواد مخدر مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از چندین ماه کار اطلاعاتی، عملیاتی بر روی شبکه‌های قاچاق مواد مخدر موفق شدند سه باند مهم و بین‌المللی را که مواد مخدر را از خارج از کشور وارد و قصد توزیع آن در داخل و خارج از کشور را داشتند، شناسایی و منهدم کنند.
وی افزود: در این عملیات‌ها بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از اعضای این باندها کشف و توقیف و نه نفر از اعضای اصلی و محوری باندها دستگیر و هفت دستگاه خودرو نیز از آنان توقیف شد.
دادستان کرمان با تقدیر از عملیات‌های انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان در راستای مبارزه با باندهای مسلح مواد مخدر بیان کرد: دو باند از سه باند مذکور مسلح بودند که از اعضای آن سلاح‌های گرم و مهمات مربوطه کشف و توقیف شده است.
منبع: روابط عمومی دادگستری کرمان
captcha