رویش‌های قرآنی انقلاب در آزمون‌ حفظ و مفاهیم/ اولویت برنامه‌های قرآنی فارس در سال 97
کد خبر: 3695887
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
مهرابی اظهار كرد:

رویش‌های قرآنی انقلاب در آزمون‌ حفظ و مفاهیم/ اولویت برنامه‌های قرآنی فارس در سال 97

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به حضور گسترده قرآنیان این استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم، تأكید كرد كه این‌ها رویش‌های انقلاب اسلامی در حوزه قرآنی هستند.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم در شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، گفت: بحمد الهی امروز قریب 4 هزار و 500 نفر از قرآن‌آموزان شیراز در این آزمون شركت كرده‌اند.
وی با یادآوری استقبال 17 هزار نفری مردم فارس در این دوره از آزمون گفت: این‌ها رویش‌های انقلاب اسلامی در حوزه قرآنی هستند كه موجبات امید و نشاط در جامعه نیز هستند.
مهرابی تأكید كرد: باورمان بر این است كه راه برون رفت از آسیب‌های اجتماعی روی آوردن به قرآن كریم است لذا هر جا فرهنگ قرآن حاكم است آنجا آرامش، آسایش و توسعه است و هر جا كه نابسامانی‌، نابهنجاری، بزهكاری، مشكلات و آسیب‌های اجتماعی است جایی است كه جامعه از قرآن فاصله گرفته است.

فعالیت 1000 پایگاه قرآنی در فارس
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های قرآنی این سازمان اشاره كرد و گفت: قریب به یك هزار پایگاه قرآنی اعم از خانه‌های قرآن، مؤسسات قرآنی و غیره ذیل این اداره‌كل در فارس فعالیت می‌كنند.

اشاره به اولویت‌ سازمان تبلیغات اسلامی فارس در سال 97
وی اظهار كرد: یكی از اولویت‌های سازمان تبلیغات فارس در سال 97 گسترش برنامه‌های قرآنی در سطوح مختلف آموزشی، ترویجی و تبلیغی است در این 3 شاخه كار قرآنی را در سطح استان شروع خواهیم كرد.
مهرابی در پایان از همه كسانی كه به دنبال اخذ مجوزهای قرآنی اعم از خانه قرآن، پایگاه قرآنی، مؤسسات مردمی و غیره هستند خواست تا برای این كار به دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی فارس مراجعه كنند.
انتهای پیام

captcha