اجرای طرح «کتابخانه‌گردی» در 2 کتابخانه بروجرد
کد خبر: 3696965
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

اجرای طرح «کتابخانه‌گردی» در 2 کتابخانه بروجرد

گروه فرهنگی ـ مدیر کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: دو کتابخانه شهید صارمی و علامه شهیدی بروجرد میزبان طرح «کتابخانه گردی» می‌شوند.

به گزارش ایکنا از لرستان، داود پهلوان، مدیر کتابخانه‌های عمومی بروجرد یک‌شنبه، 13 اسفند در جمع خبرنگاارن، گفت: 17 اسفند سالروز تاسیس کتایخانه‌های عمومی در کشور است که امسال برای نخستین‌بار طرح سراسری «کتابخانه گردی» در کل کشور اجرا می‌شود.
وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: این طرح در 467 کتابخانه در کل کشور برگزار خواهد شد که در استان لرستان این طرح در 13 کتابخانه اجرا می‌شود و دو کتابخانه علامه شهیدی و شهید صارمی از کتابخانه‌های بروجرد نیز میزبان این طرح هستند.
پهلوان ادامه داد: این طرح روز پنج‌شنبه، 17 اسفند ساعت 10 و 30 دقیقیه صبح برگزار می‌شود و پایلوت اجرای این برنامه در کتابخانه علامه شهیدی است و آشنایی عمومی مردم و مدیران اجرایی با محیط کتابخانه‌های عمومی از اهداف این طرح است چراکه کتابخانه‌ها پایگاه اجتماعی و فرهنگی بسیار تاثیرگذاری هستند.
وی افزود: در روز 17 اسفند کتابخانه‌ها تا عصر فعال بوده و ثبت‌نام در این روز به‌صورت رایگان انجام می‌شود و فرصتی است تا بار دیگر در راستای ترویج کتابخوانی گام برداشته شود.
مدیر کتابخانه‌های عمومی بروجرد تصریح کرد: در این روز مسئولین و مردم می‌توانند از نزدیک از بخش‌های این کتابخانه ازجمله بخش تخصصی نابینائیان و بخش تخصصی کودکان بازدید کنند.
وی بیان کرد: کتابخانه مهم‌ترین نهادی است که به نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی همه اقشار جامعه پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

captcha