معرفی منتخبان جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی لرستان
کد خبر: 3721257
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

معرفی منتخبان جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی لرستان

گروه فرهنگی ـ منتخبان دومین جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی لرستان طی مراسمی در الیگودرز معرفی و تجلیل شدند.

معرفی منتخبان جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، در آیین اختتامیه دومین جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی لرستان که اواخر هفته گذشته با حضور رحمتی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از شرکت‌کنندگان در تالار کمال مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار شد، از منتخبان این جشنواره تقدیر شد.
در این آیین اختتامیه فرید رحمتی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره مُد و لباس، گفت: مُد و مُدگرایی پدیده‌ای است که کمابیش در میان همه اقشار جامعه وجود دارد، اما در این میان، جوانان و نوجوانان بیش‌از دیگران به مُد اهمیت می‌دهند و مُدگرا هستند.
وی افزود: امروزه جوانان با گسترش وسایل ارتباط جمعی و فناوری‌های جدید رایانه‌ای، ارتباطات گسترده‌ای با جوامع و فرهنگ‌های گوناگون یافته‌اند و موقعیت آن‌ها در شناخت و فهم ارزش‌ها، باورها و انتخاب هنجارهای مطلوب، پیچیده‌تر و مشکل‌تر شده است و چه‌بسا زمینه‌های موجود، باعث شده تا جوانان و نوجوانان به رفتارها و هنجارهای متضاد با ارزش‌های جامعه‏ خویش رو آورند.
رحمتی اضافه کرد: لباس علاوه‌بر این‌که مناسبت و نسبتی با پوشش به‌عنوان یک نیاز انسانی دارد با زیبایی به‌عنوان نیاز روحی و روانی و هویت جامعه مرتبط است.
در ادامه به برگزیدگان در بخش لباس اجتماع آقایان از خانم‌ها خدیجه موسیوند و سهیلا صلواتی تقدیر و در بخش لباس محلی بومی زنانه از خانم‌ها انیس موسوی از الیگودرز فتانه سپهوند از خرم‌آباد، حمیرا ذوالفقاری از خرم‌آباد تقدیر شد همچنین در بخش مانتوی مجلسی رتبه سوم مژگان نظری از خرم‌آباد و رتبه دوم راحیل ملک‌محمودی از الیگودرز و رتبه اول فتانه سپهوند از خرم‌آباد و لیلا پوربختیاری از الیگودرز به‌عنوان برگزیده در این بخش معرفی شد.
در بخش مانتوی اجتماع از خانم‌ها رضوان بیات از ازنا و مژگان نظری تقدیر و کوثر طهماسبی از ازنا نفر سوم، الهام طاهری از الیگودرز رتبه دوم فتانه سپهوند از خرم‌آباد رتبه اول و در این بخش از امُ‌لیلا بهرام‌سری از الیگودرز به‌عنوان برگزیده در این بخش معرفی شد.

انتهای پیام

captcha