برقراری عدالت؛ مهم‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضایی
کد خبر: 3725331
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

برقراری عدالت؛ مهم‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضایی

گروه سیاسی- امام جمعه کرج با بیان اینکه دستگاه قضا در ذهن مردم مرجع عدالت و قاطعیت است، گفت: انتظار مردم این است که دستگاه قضا عادلانه، قاطعانه و انقلابی عمل کند.

برقراری عدالت؛ مهم‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضایی

به گزارش ایکنا از البرز، در آستانه هفته قوه قضائیه، رئیس‌کل دادگستری البرز، چهارم تیرماه با همراهی دادستان کرج و معاون فرهنگی این مجموعه با حضور در دفتر آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج با وی دیدار و گفت و گو کرده و به ارائه گزارش عملکرد مجموعه قضایی استان در سال جاری پرداختند.
امام جمعه کرج در این دیدار با گرامیداشت هفته عدالت و قوه قضائیه، اظهارکرد: مهم‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضایی، برقراری عدالت است و خوب است این دستگاه در سطح کشور و استان، بررسی کند و اعلام کند که انتظارات و مطالبات رهبری و قانون اساسی و مردم در زمان‌های مختلف را به چه میزان انجام داده و تا چه حد در این مسیر موفق بوده است.
حسینی همدانی گفت: عده‌ای، ناجوانمردانه به این رکن مهم کشور می‌تازند و در تخریب آن، هم پای دشمنان حرکت می‌کنند که محکوم‌اند، البته قوه قضائیه نیز باید محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته، در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی برای دفاع از حقوق مردم و حمایت از مظلومین تلاش کند.
این مسئول تاکید کرد: قضاوت امری خطیر و باعظمت است؛ افرادی که در رأس دستگاه قضا قرار می‏‌گیرند، باید متعهد، برجسته و دلسوز باشند و آبروی نظام اسلامی را روز به روز تقویت کنند.
انتهای پیام./

captcha