برنامه‌های معرفی حضرت شاهچراغ(ع) در كل كشور بیش از گذشته فراگیر شود
کد خبر: 3725753
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
طاهریان:

برنامه‌های معرفی حضرت شاهچراغ(ع) در كل كشور بیش از گذشته فراگیر شود

گروه اجتماعی ـ دبیر اجرایی شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه كرامت كشور تأكید كرد كه برنامه‌های معرفی حضرت شاهچراغ(ع) نه تنها در فارس بلكه باید در كل كشور بیش از گذشته فراگیر شود.

برنامه‌های معرفی حضرت شاهچراغ(ع) در كل كشور بیش از گذشته فراگیر شود

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی طاهریان، دبیر اجرایی شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه كرامت كشور امروز، 5 تیرماه در این شورا كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، از تمام دستگاه‌های مدعو استانی و كشوری درخواست كرد تا برنامه‌های دهه كرامت را با موضوع حضرت شاهچراغ(ع) در سطح استان فارس و نقاط مختلف كشور برگزار كنند.
وی با بیان اینكه اتاق فكری برای كل كانون‌های مساجد كشور برای برگزاری برنامه‌هایی دهه كرامت ایجاد شده است، گفت: برنامه‌های معرفی حضرت شاهچراغ(ع) نه تنها در فارس بلكه باید در كل كشور بیش از گذشته فراگیر شود.
طاهریان اظهار كرد: انتظار خاص ما از دستگاه‌های عضو این ستاد آن است که اقداماتی که برای 6 ذی‌القعده، روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) پیش‌بینی شده را در اولویت قرار دهند.
وی با یادآوری اینكه اعضای این جلسه از دستگاه‌های مختلفی حضور دارند، گفت: 35 دستگاه عضو شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه كرامت كشور هستند.
دبیر اجرایی شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه كرامت كشور در بخش پایانی سخنان خود با یادآوری اینكه 15 شوال مصادف با سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است، از حرم‌های مطهر و همچنین دستگاه‌های مختلف درخواست كرد تا به این روز توجه ویژه‌ای داشته و برنامه‌ای اجرا كنند.
انتهای پیام

captcha