مسئله حل‌نشدنی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی وجود ندارد
کد خبر: 3726021
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
فاتحی:

مسئله حل‌نشدنی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی وجود ندارد

گروه اجتماعی ـ رئیس دادگستری مرودشت اعتقاد دارد كه اكنون دوره طلایی تعامل دستگاه قضا و پلیس در این شهرستان است به طوری كه مسئله حل‌نشدنی میان این دو وجود ندارد.

مسئله حل‌نشدنی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی وجود ندارد

به گزارش ایكنا از فارس، علی فاتحی، رئیس دادگستری مرودشت امروز، 6 تیرماه در نشست با مسئولان انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به تعاملات بسیار خوب و مثال‌زدنی ما بین پلیس و دستگاه قضایی شهرستان، این تعاملات را موجب اجرای عدالت، تأمین امنیت و احقاق حقوق از دست رفته بزه‌دیدگان برشمرد و برگسترش و تحکیم این روابط تاکید كرد.
وی اظهار كرد: شاهد دوره طلایی تعامل دستگاه قضا و پلیس شهرستان هستیم و در حال حاضر مسئله حل‌نشدنی مابین مجموعه انتظامی و قضایی شهرستان وجود ندارد.
فاتحی به وجود افراد دلسوز، مومن و متعهد در مجموعه انتظامی شهرستان مرودشت اشاره و بیان كرد: قدردان زحمات شبانه‌روزی تلاشگران و مجاهدان عرصه نظم و امنیت به ویژه پلیس شهرستان هستیم و از این بابت خوشحال و خرسندیم.
اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت هم در این نشست، تعامل خوب و تنگاتنگ پلیس و دستگاه قضایی شهرستان را ناشی از تفکرات سازنده و مثمر ثمر رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و قضات برجسته دانست و افزود: قطعاً این تفکرات ناشی از تجربه بالای دستگاه قضایی در موضوعات امنیتی است.
وی افزود: یقیناً این‌گونه تعاملات و همکاری‌ها گسترش خواهد یافت و موجب تحکیم روابط و تسهیل در روند رسیدگی به پرونده‌ها و در نهایت آرامش و آسایش شهروندان خواهد شد.
انتهای پیام

captcha