هزینه‌کرد هنگفت صنایع خوزستان در حوزه قرآنی مدیریت می‌شود/ اعتبارات فرهنگی در برنامه‌های غیرمرتبط هزینه شد
کد خبر: 3754592
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

هزینه‌کرد هنگفت صنایع خوزستان در حوزه قرآنی مدیریت می‌شود/ اعتبارات فرهنگی در برنامه‌های غیرمرتبط هزینه شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون اداره‌کل امور اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه صنایع بزرگ استان خوزستان به نام مسائل فرهنگی برنامه‌های غیرمرتبطی را اجرا می‌کنند، گفت: این دستگاه‌ها اعتبارات هنگفتی دارند و برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند که ساعتی و موردی است و هیچ اثر و تبعاتی در پی ندارند و ما به دنبال ساماندهی این اعتبارات هستیم.

اعتبارات هنگفت صنایع خوزستان در حوزه قرآنی ساماندهی می‌شوند/ سالها اعتبارات فرهنگی در برنامه‌های غیرمرتبط هزینه شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کریم امروز 18 مهرماه در آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه یعقوب شلیش‌پور، معاون اداره‌کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، با بیان اینکه در حوزه تئوری و عملی فعالیت‌ها و طرح‌های قرآنی عدم توازن وجود دارد، گفت: این جلسات و راهبردهای ارائه شده در آن کمک می‌کند تا ابزارهای لازم برای اجرایی کردن این راهبردها از سوی متخصصان گردآوری شود.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی گفت: راهبردها زمانی می‌تواند اجرایی شود که خانواده‌ها با ما همراه باشند. خانواده‌ها بخش مهمی از ضلع اجرای این طرح‌ها هستند اما وقتی که دستگاه‌ها دولتی ما هنوز ضرورت و اهمیت این موضوع را درک نکرده‌اند به طبع نمی‌توان راهبردهای دوگانه را اجرایی کرد.

شلیش‌پور با اشاره به اینکه صنایع بزرگ استان خوزستان به نام مسائل فرهنگی برنامه‌های غیرمرتبطی را اجرا می‌کنند، گفت: این دستگاه‌ها اعتبارات هنگفتی دارند که ریخت‌وپاش‌های بسیاری انجام می‌دهند و برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند که ساعتی و موردی است و هیچ اثر و تبعاتی در پی ندارند. چرا که طی سال‌ها جزیره‌ای عمل کرده و افراد غیرمتخصص در این عرصه ورود پیدا کردند.

معاون اداره‌کل امور اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم اعتبارات هنگفتی که در اختیار این دستگاه‌ها است ساماندهی شود و در اختیار این کمیسیون قرار گیرد تا در گسترش امور قرآنی تأثیرگذار باشد. البته این موضوع زمان‌بر است به خاطر دلایلی که در بالا عنوان کردم اما ما به دنبال این هستیم که این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام

captcha