اعلام برنامه‌های مؤسسه اهل‌البیت(ع) رامشیر در پاییز و زمستان
کد خبر: 3758588
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

اعلام برنامه‌های مؤسسه اهل‌البیت(ع) رامشیر در پاییز و زمستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ ساخت نماهنگ‌های یک دقیقه‌ای از قرآن و نهج‌البلاغه، برگزاری دوره آموزشی مداحان، تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن، فن بیان و دوره شش ماهه سبک زندگی قرآنی از برنامه‌های مؤسسه قرآنی اهل‌البیت(ع) رامشیر در پاییز و زمستان امسال است.

برنامه‌های قرآنی مؤسسه اهل‌البیت(ع) رامشیر

محمود حمیداوی مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌البیت(ع) رامشیر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های این مؤسسه گفت: یکی از برنامه‌های مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع) در رامشیر، ساخت نماهنگ‌های یک دقیقه‌ای از قرآن و نهج‌البلاغه است. با توجه به نیازهای روز جامعه از آیات قرآنی و حکمت‌های نهج‌البلاغه فیلم‌های کوتاه می‌سازیم و در فضای مجازی منتشر می‌کنیم.

وی اظهار کرد: تهیه بسته آموزشی مداحان با هدف ارتقای سطح معرفتی و فرهنگی مداحان و برگزاری دوره در ده ترم از دیگر برنامه‌های این مؤسسه است. هر ترم در این دوره شامل 15 جلسه است؛ این جلسات شامل کلاس‌هایی همچون سیری در نهج‌البلاغه، تجوید مقدماتی با هدف کیفیت‌بخشی به قرائت قرآن و فن بیان است که از ابتدای آبان‌ماه شروع می‌شود.

حمیداوی با بیان اینکه این مؤسسه کلاس‌های فن بیان ویژه مربیان پیش‌دبستانی و معلمان برگزار می‌‌کند، افزود: این کلاس‌ها که در بیست جلسه برگزار می‌شود، با هدف تقویت قدرت بیان شرکت کنندگان برای القای هر چه بهتر مفاهیم به دانش‌آموزان تشکیل می‌شوند.

این مدرس قرآن افزود: کلاس صوت و لحن در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان دیگر برنامه مؤسسه است؛ کلاس نوجوانان با هدف آماده ساختن آنها جهت شرکت در مسابقات و کلاس بزرگسالان با هدف تربیت قاری از ابتدای آبان‌ماه شروع می‌شوند.

مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌البیت(ع) رامشیر خاطرنشان کرد: همچنین کلاس تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه جوانان را پیش‌بینی کرده‌ایم که آبان‌ماه آغاز می‌شود. این دوره 15 جلسه است و پنج‌شنبه‌ها برگزار می‌شود. علاوه بر این، کلاس تربیت مربی حفظ قرآن ویژه جوانان نیز از آذرماه در مؤسسه تشکیل می‌شود. این دوره طی 10 جلسه روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به طراحی دوره سبک زندگی قرآنی گفت: برای این دوره یک بسته آموزشی سبک زندگی قرآنی شامل شرح دعای کمیل، سیره نبوی و مدیریت از دیدگاه قرآن و نهج‌البلاغه تهیه شده است. سرفصل‌های این کلاس در حال چینش است. این دوره‌ شش ماهه است و پاییز و زمستان امسال ویژه بزرگسالان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha