زائران اربعین سپاه منظم امام زمان(عج) هستند
کد خبر: 3759399
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

زائران اربعین سپاه منظم امام زمان(عج) هستند

گروه اجتماعی - مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اربعین سپاه منظم امام زمان(عج) است و باید در راستای اشاعه فرهنگ اربعین و برگزاری هرچه مطلوب‌تر این حرکت عظیم برنامه‌ریزی شود.

اربعین سپاه منظم امام زمان(عج) است

سعیده لشکری، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: زائران اربعین سپاه منظم امام زمان(عج) هستند و باید در راستای اشاعه فرهنگ اربعین و برگزاری هرچه مطلوب‌تر این حرکت عظیم برنامه‌ریزی شود.
وی به اهداف کمیته بانوان اربعین پرداخت و افزود: هدایت و ساماندهی و رصد و پیگیری مستمر برنامه های فرهنگی اربعین، استفاده از ظرفیت نهادها و موسسات دولتی و غیردولتی در راستای ساماندهی شمارکت های مردمی و سمن ها و تبیین اهداف و پیام حقیقی قیام عاشورا و تعمیق فرهنگ اربعین از اهداف این کمیته است.
وی آموزش و اعزام مبلغات جهت همراهی کاروان‌ها و تبیین و تکثیر محصولات فرهنگی و آموزشی، ارائه آموزش‌های لازم برای آموزش رعایت اخلاق اسلامی به‌ویژه حجاب و عفاف را از ددیگر اهداف این کمیته عنوان کرد.
لشکری به برنامه‌های اجرایی این کمیته اشاره کرد و یادآور شد: برپایی نمایشگاه تصاویر بانوان شهیده کردستان در کنار موکب‌های اربعین، برگزاری مسابقه بزرگ دلنوشته با عنوان «ما رایت الی جمیلا»، تهیه و توزیع بروشورهایی با محتوای رفع شبهات روز به صورت لقمه‌ای توسط مبلغات، استفاده از آیات و احادیث در راستای معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی به‌ویژه با موضوع اربعین، تلاش برای گفتمان‌سازی و برگزاری نشست های تخصصی در موکب ها با موضوع پیام عاشورا از جمله برنامه های اجرایی این کمیته در استان بوده است.
انتهای پیام

captcha